2012-10-13

Izokin eta porruak quiche


Gaur ohetik altxatu naiz gogo gutxiekin, beraz uste dut errezeta historiko bat berreskuratuko dudala... bai. Beno, agian ez da errezeta historiko bat, baina gutxienez, nire jabeek normalean errezeta hau etxean egiten dute.

Oso erraza da, eta gehiago oso antzekoak diren beste batzuk egin badituzue. Txoko honetan honako batzuk azaldu dizkizuet, adibidez: “Quiche Lorraine”, “Kuiatxo eta Brie gazta Quiche”.

Bai, asmatu duzue, gaurko errezeta quiche mota berri bat da. Gainera, izokin ketua darama, meh meh meh !! Nire jabeek “Izokin eta porruak quiche” deitzen diote.

Errezeta hau egiteko, nire jabeek hurrengo osagaiak erabili zituzten:

Hostorezko - masa disko bat
2 Arrautza
200 ml. Esne-gain
100 gr. izokin ketua
2 Porrua
Olioa
Gatza

Ezer baino lehen, aurretik labea 200 gradutara berotu behar duzue. Berotzen den bitartean, labeko molde biribil bat hartuko duzue. Hartan hostorezko masa ipiniko duzue eta, hori eginda daukazuenean, hostorezko masa sardexkarekin zulatuko duzue (egosten den bitartean burbuilak egitea saihesteko).

Hori eginda daukazuenean, porruak moztuko dituzue eta zartagin batean ipiniko dituzue, han utziz, su ertainean denbora guztian, ondo prestatuak egon arte. Minutu pare bat falta direnean (gutxi gora behera), esne-gaina gehituko duzue, egosi arte sutan uzten.

Bitartean, katilu batean arrautzak irabiatuko dituzue, geroago izokin ketua txikitua gehituz, tortilla bat prestatu nahi dugunean egiten dugun moduan. Irabiatuak daudenean, zartaginaren edukia gehituko duzue, guztia pixkatxo bat nahasten.

Jarraian, moldea betetzea egokituko da. Beno, hori egiteko, bakarrik katiluaren edukia (arrautza irabiatuak, izokina, porrua eta esne-gaina) bota beharko duzue moldean.

Azkenean, nire jabeek labean egosi zuten orea (25 minutu, gutxi gora behera, 180º-ekin).

Quiche-a, horrela geratu zen:



Goxo goxoa zegoen, edo, gutxienez, haiek hori esan zuten.

No hay comentarios: