2012-09-28

Lekak salteatuak urdaiazpikoarekin eta ahuntz-gaztarekin


Aupa! Hemendik nabil berriro, oraingo honetan denbora gehiegi pasatzen utzi gabe, noski, oporrak historiara pasatu direnez... beno, beharbada hobeto erpeen artean ditudan errezetekin eta kritikekin jarraitzen baldin badut... gaur errezeta baten txanda da.

Nire azken sarreran esan zintuztedan bezala, pasa den uztailean, nire jabeek Madrilgo “Divina la Cocina” jatetxea aurkitu zuten eta, honi esker, plater bat ezagutu zuten, harrezkero noizean behin etxean jaten dutena, eta nik gaur, hemendik azalduko dizuet.

Arraroa irudituko zaizue, baina gaurko errezeta... barazki errezeta bat da, hori bai, nahiko berezia. Errezeta honi “Lekak salteatuak urdaiazpikoarekin eta ahuntz-gaztarekin” deitzen diote nire jabeek. Oso erraza da, ikusiko duzue.

Nire jabeek hurrengo osagaiak erabili zituzten (2 pertsonentzat, noski):

400 gr. lekak
Urdaiazpiko iberikoko xerra bat
4 xerra ahuntz-errulo batetik
Olioa
Gatza

Ikusiko duzuenez, azkarrak, errazak eta batez ere, onak dira.

Hasteko, eltze bat jarriko duzue sutan urarekin eta gatz pixka batekin. Ura irakiten hasten denean, leka moztuak gehituko dituzue. Lekek 12 minututan egosiak egon beharko dira.

Bitartean, urdaiazpiko iberikoa eta ahuntz erruloko xerrak ondo txikituko dituzue.

Azkenean, zartagin bat jarriko duzue sutan olio apur batekin. Olioa beroa dagoenean, urdaiazpikoa ipiniko duzue, eta minutu batez salteatuko duzue.

Lekak eginda daudenean, plater batean botako dituzue eta haien gainean, urdaiazpiko iberikoa eta ahuntz gazta banatuko dituzue.

Ez da zaila, ezta?

Horrela geratu zitzaien:





No hay comentarios: