2009-04-19

Gnocciak

Miua!! Duela asko ez dudan idatzi eta hori falta sentitzen dut, baina ez da nire errua, azkenean sukaldean sartzen direnean, atea irten dute. Ez dakit zergatik, baina hitz egin beraiekin.

Beno, pasaden larunbatean, nire nagusiak berriro saiatu ziren… berriro ere sukaldean sartu ziren! Baina, oraingo honetan, niretzat ez zuten janaria prestatzen oso gozo-gozoa… dena den, nahiz eta plater hori nazkagarria izan ni bezalako katutxo zoragarri eta katxarroentzako, uste dut pertsonarentzat zuek bezalakoak, gustatu asko ahal du… nire jabeen arabera, gnocchi izena jasotzen du prestatu zuten gauza fin hori.

Egia esan, erraza bezain entretenigarria egiteko den plater aparta da (ni arrain falta sentitzen dut).

Osagaiak dira:

500 gr. Patata
150 gr. Irina
Arrautza bat
Gatza
100 ml. Esne-gain
Perretxikoko era askotako
Tipula erdi
Baratxuri-ale bat

Eltzean ur gaziarekin patatak sartu zituzten, hogei bat minutan egosteko (garbiak baina lumatu gabe). Truku bat: patatak egos itzazue laban batekin sustatzen arte labana erraz eta garbi atera arte. Segidan, patatak lumatu zituzten eta patatak zapaldu zituzten patata-purea mota bat lortzeko.

Patatak ipini zituzten kaikuan eta arrautza irekita gehitu zuten. Segidan, nahasketarekin hasi ziren, eskuak erabiliz. Pixkanaka-pixkanaka, irineko kantitate gutxiak gehitzen zituzten itzurtirako pikorrik egitea bitartean nahasten jarraitu zuten.

Oreak bere eskuetan itsasten ez zenean oratzeari utzi zioten. Segidan, orea-biribilkitxo batzuk egiten zituzten. Orea-biribilkiek lodiera zeuzkaten bere hatz handiak bezalakoa. Orea-biribilkiak lortu zituztenean, haiek oreak zatiz mozten (zentimetro batek zeuzkaten bakoitzak, gutxi gorabehera).

Segidan, eltze bat ur gaziarekin jarri zuten sutan eta egosten hasi zenean, gnocchiak gehitu zituzten apurka-apurka. Egia esateko, azkar egosten ziren, bakarrik pare bat minutu kostatu zen. Teknika da kantitate txikietan egosten eta uretik atera azalean agertzen direnean.

Esan zuten arabera , gnocchiei edozein saltsa ondo dagokie (adibideak: tomate, perretxiko edo pesto saltsak). Oraingo honetan, tokatu zen saltsa bat perretxikoekin eta esne-gainarekin. Horientzat, zartagin txikian sartu zuten tipula ebakia. Egosi zenean, perretxikoak ebakiak gehitu zituzten eta, azkenean, prest zegoenean, gehitu zuten esne-gaina eta gutxi utzi zuten pixka bat. Azkenik, gehitu zituzten gnocchiak kreman eta minutu pare bat sua astitsuan utzi zituzten.

Horrela geratu zen platera:



Bai esan dizuedan moduan nire gustuarentzat, arrain pixka bat falta zaio (ai ene! Zer gozoa dago!!!) baina haientzat: mundiala zegoen!!

No hay comentarios: