2008-09-28

Lurreratzea

Ene! Zorionez ez da larrialdikoa izan 

Normalean hemen idatziko dudana, berriz, larrialdietarako izango da normalean. 

Nire izena Nissi da eta, argazkian ikusten denez, katu arrunt bat naiz (etxean “Callejerus Silvestris esaten didate), oso bizitza lasaia eta erosoa daramana (hiru urterekin, bakarrik jaten, lo egiten eta jolasten dut). 
 
 
És possible que el vostre navegador no pugui visualitzar aquesta imatge. 
 

Nire helburu nagusia blog hau idazterakoan nire jabeak sukaldean egiten dutena kontatzea da, interesatuko zaizuen ustearekin.Gutxienez, niri, egun batzuetan nire biboteak joaten zaizkit (eta, haien ohiuengatik, atzaparrak ere bai)… hain usain ona dago sukaldean… ai ama…  

Orrialde hauetan azalduko dizuet nola egin erraztasunez, lasaitasunez eta dibertsioaz nire biboteak mugiarazten dituzten plater guztien errezetak. 

Ez dakit zuentzat interesgarria izango den ala ez, haiek gehienez ordu erdi pasatzen dutelako sukaldean-   

Espero dut zuen gustukoa izatea. On egin! 
 
Miauuu
 

No hay comentarios: